sobota, 13 września 2014

The Versatile Blogger Award

Yay. Mój drugi blog także dostał nominację :D

Co należy zrobić będąc nominowanym?

1.Podziękuj osobie, która cię nominowała.

Tym razem bardzo dziękuję Brooks x, z bloga My New Life :)

2. Pokaż nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu.


3. Ujawnij 7 faktów o sobie.

A) Nałogowo słucham płyty Escape The Fate - Ungrateful.

B) Chciałam tańczyć Street Dance, ale mnie nie stać :c

C) Ścięłam cm włosów, tylko dlatego bo mnie denerwowały.

D) Kocham, ale nie umiem malować kresek eyelinerem.

E) Kiedy wyjadę do Wrocławia na studia ( o ile się dostanę) pójdę się dziarać :3

F) Na osiemnastkę przekłuwam wargę.

G) Lubię brokuły i szpinak. Czy to znaczy, że zostanę superbohaterem? Bo mama zawsze mi tak mówiła. C:

4. Nominuj 7 lub więcej blogów.

LOL. Nope. xD

2 komentarze:

  1. Mnie też wkurwiają włosy ale jestem na gastronomi i nie moge ich ściąć bo przy gotowaniu musze je wiązać ;__; czemu życie jest takie niesprawiedliwe?! Gratuluje nominacji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, ja siedzę na informatyku. :D
      Powiem ci, że mimo ścięcia 30 cm nadal są dostatecznej długości, żeby je wiązać ;)

      Usuń